Friday 10 October 2014

SPM!!! Dah Datang Menjemput!!!

       Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca blog saya, saya ingin memperkenalkan diri saya semula kepada sesiapa yg lupa. Nama saya Muhamad Amirul Aiman dan panggil je Amirul atau Aiman,okay??? Topik kita berkaitan dengan "SPM Semakin Hampir". Persediaan Aiman setakat ni hanya 65% sahaja untuk semua subjek tapi Insha Allah Aiman akan cuba sebaik mungkin untuk SPM dan kepada pelajar-pelajar yang mengambil SPM dan rakan-rakan saya sendiri saya ingin mengucapkan "GOOD LUCK AND FIGHTING!!!" 

      Cita-cita Aiman nak jadi seorang arkitek atau jurutera kimia Insha Allah kalau ada ruangan rezeki terbuka untuk Aiman. Anyway saya ingin memohon maaf kepada semua orang jika saya melakukan sebarang kesilapan atau kesalahan. Untuk Farah Diana Binti Hassan pula, dia nak jadi seorang buisnesswoman mcm abah dia yang tersayang tapi malangnya dia kata nak ambil akaun tapi mana-mana pun boleh asalkan dia pun berjaya kan??? setuju tak korang??

     Maaf saya tidak mempunyai masa yang mencukupi untuk menulis panjang-pejang dan saya harap semua orang yang kenal saya akan doakan untuk saya dan semua pelajar-pelajar yang mengambil SPM di seluruh negeri di Malaysia dan harapan saya agar saya sendiri mendapat keputusan cemerlang dan rakan-rakan saya terutamanya "FARAH". Saya yakin terhadap kehebatan Farah dalam pelajarannya. Masa pun cemburi dengan Aiman. Semoga kecemerlangan di Malaysia meningkat agar Malaysia akan lebih maju dan sejahtera. Dah macam karangan pula....


      Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia : M & MF

No comments :

Post a Comment